VOGE SR16 125i bílá ( odpočet DPH ) NOVINKA
Rok výroby: | 2025 |
---|---|
Najeto: | 1 km |
Objem: | 125 ccm |
Výkon: | 9 kW |
Dostupnost: | Skladem |
Stav: | Nový motocykl |
STK do: | 12.2031 |
Původ: | CZ |
VIN: | 2 - CARDETECT |
Popis
VOGE SR16 125i
NOVINKA 2025 je skladem !!!
Kolona, rozbitej asfalt nebo městskej obchvat? Není problém!
Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem
Motor prověřenej městskýma zkouškama
Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm. Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará.
Štíhlý tělo s vysokýma kolama
Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.
Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví.
Praktičnost je moje druhý jméno
Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.
Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do uzavíratelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu.
Výbava, která mění pravidla hry
K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.
Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.
Nikdo tě nepřehlídne. Přední maska s LED světlem a denními světly (DRL) v předním štítu zajistí, že budeš
přitahovat pohledy. A kdo se neotočí, na toho si pěkně posvítíš. Zadní linie světel jen podtrhuje nezaměnitelnou
italskou eleganci.
Obrovský, moderní displej, na kterém najdeš všechno podstatný. A hlavně to díky výraznýmu bílýmu písmu
na tmavým podkladu i přečteš. Ať si slunce praží, jak chce. Propojení s mobilem je samozřejmost a turn
by turn navigace tě vyvede i z pekla.
34litrový kufr v základní výbavě a rovná platforma, o tom si konkurence může nechat jen zdát. Autem budeš
jezdit na nákupy už jen o víkendech, a to jen když bude hnusně. Se mnou odvezeš všechno, co potřebuješ,
a ještě ušetříš za parkování.
Pod sedlo se toho vejde... Třeba velká jet helma nebo středně velká integrálka. Takže nemusíš přemýšlet,
kam si odložíš helmu, když tě čeká jednání s nějakým velkým zvířetem. Hodíš ji pod sedlo, urovnáš kravatu
a jdeš.
Boční i centrální stojan dostaneš už v základu, žádný příplatky. Bočák šetří čas při krátkých zastávkách a zrychluje parkování. Manipulace se skútrem tak bude hračka i pro drobnější skútristku.
tovární záruka 4 roky
Technický údaje
Motor
Objem motoru 124,9 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm
Maximální kroutící moment 11 Nm / 6500 rpm
Kompresní poměr 11: 1
Sekundární pohon řemenem
Převodovka bezestupňový variátor
Starter elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emise CO2 63 g/km
Systém dávkování paliva EFI
Objem nádrže 7,8 litrů
Spotřeba paliva 2,7 l/100 km
Maximální rychlost 97 km/hod
Brzdy a podvozek
Přední odpružení teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 93 mm
Zadní odpružení 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm
Přední pneu 100/80-R16
Zadní pneu 120/80-R14
Přední brzdy dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
Zadní brzdy jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm)
ABS - antiblokovací systém
TCS - systém kontroly trakce
ESS - výstražný systém nouzového brzdění
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) 2 012 x 730 x 1 603 mm
Pohotovostní hmotnost 140 kg
Výška sedadla 800 mm
Dokumenty ke stažení
Potřebujete formuláře k úvěru, registraci, plnou moc nebo reklamační řád? Vše najdete zde ke stažení
Kontaktujte nás
Motobikes s.r.o.Bylany 147, 538 01 Bylany
Email: info@motobikes.cz
Telefony:
+420 608 343 455 (Petr Trsek)
+420 775 343 458 (Pavel Trsek)
Služby navíc
Při koupi motocyklu nabízíme sjednání:
- povinné ručení
- asistenční služby MOTOCARE https://www.moto-care.cz/